Problém s doručením zásielky

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne.
Dodacia doba je najviac 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, ak zásielka nebola doručená v avizovanom termíne, je potrebné nás kontaktovať e-mailom na adrese: enysstyle@enysstyle.sk, alebo na mobil : 0908 555 140, 0948 133 857


·         objednaný produkt je doručovaný kurierom
·         v momente expedovania zásielky Vám pošleme všetky potrebné informácie e-mailom
·         pokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt, stratu zásielky reklamujeme my.
 
·         Najčastejšie príčiny nedoručenia kytice sú:  
·          
·          - zlá alebo neúplná adresa
·          - nesprávny mobilný kontakt na príjemcu
·          - nefunkčný zvonček na dome alebo paneláku a pod.